Sabtu, 11 Ogos 2012

Ide '2/cita '2

Kali terakhir saya bercita-cita ialah pada tahun 2010 - iaitu ketika saya tingkatan 5. Gilanya saya untuk mengenali apa itu 'seni grafik' - mati. Semakin tahun semakin tersejat. Sehinggalah pada bulan ogos (8) ini, akademi tempat saya belajar tentang ilmu spa akan tamat program pada awal bulan september (9). Selepas itu, tidak banyak yang saya impikan. Ia sekadar, mengecat bilik dengan warna yang ceria - lebihkan privasi, fokus dalam kongsi gelap, dan saya perlukan wang untuk terus bertahan sehinggalah bulan Januari (1) nanti, saya harap, permohonan saya untuk melanjutkan pelajar dalam mana-mana/apa-apa kursus yang saya pernah minat dahulu - tercapai. Dengan sedikit wang pinjaman yang diberikan government, saya mahu beli laptop.

Kemudian, bila wang sudah habis (yang sudah saya fikir dari awal) - saya tak tahu nak buat apa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan