Ahad, 17 Februari 2013

56

Seringkali dia datang kepada saya, kemudian berkata, "Tuhan bukanlah yang mencipta univers, bintang, bulan, haiwan, alam dan everything," saya hanya melihat wajahnya yang mekar seperti sejambak ros merah. Kemudian dia berkata lagi, "Tuhan adalah invisible, berada di dalam diri kita. Kita boleh lihat Tuhan dengan melihat diri kita, diri kita bersama dengan orang, dan ketika awak mimpikan saya," dia berkata lagi, "kita juga boleh lihat Tuhan di dalam diri orang lain."

-------

2358, awal pagi Isnin, saya menghadap  diri saya di seberang sana melalui imajinasi, dan, sebenarnya, ini entri yang ke 60. Oh my----tiap kali saya mahu masuk ke sini, kerap kali juga muncul 404: Error not found, sayang. 

Maaf? ah, ia terlalu kompleks untuk orang macam saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan