Selasa, 14 Ogos 2012

Freak '1

Seorang perempuan seiras Fasha Sandha menjadi teman wanita kawan lama saya. Dia (kawan lama saya) menjemput saya untuk menghadiri parti disebuah villa bewarna ungu. Kami bertiga berjalan menuju ke ruang makan, dimana, ketika kami sedang menuju ke sana, kami melalui sebuah koridor yang digantung potret-potret dan lukisan-lukisan era zaman kolonial.

Ketika sedang menikmati steak, tirai terbakar. Seraya aroma terapai memenuhi ruang. Seorang perempuan yang bertugas sebagai pelayan, terkejut lalu berteriak - "Ah! azabnya dunia ini!". Terus, cahya matari yang dihalang masuk oleh tirai menerobos ganas merangi ruang makan. Kawan lama saya, teman wanita siras Fasha Sandh, pelayan - tergamam, pelik. Saya tidak pelik. Saya trus menikmati jus steak yang sungguh enak. Adengan ini berterusan hingga saya tidur. Saya tidak sedar bila saya tidur. Saya hanya menyedarinya apabila daun pintu bilik dibuka. Cahya kecil yang merebak menyilaukan saya. Juga terdapat sebuah loceng gergasi seperti loceng biara tergantung. Dan saya diapit - dikiri saya, teman wanita kawan lama saya yang seiras Fasha Sandha, kanan saya, kawan lama saya.

Secara minda bawah sedar saya, saya telah meraba tetek teman wanita kawan lama saya yang seiras Fasha Sandha. Dia terkejut. Dia terjaga dan terus menampar tangan saya sambil "hei!". Saya terkejut. Kawan lama saya terbangun dari tidur. Dia biasa-biasa saja.

Kami meneruskan tidur kami dengan enak. Masih berada diposisi yang sama - saya berada ditengah. Diapit oleh teman wanita kawan lama saya dan kawan lama saya.

Satu gegaran kuat menolak saya ketepi - terus bangkit bangun dan mendapati, tewan wanita kawan lama saya yang seiras Fasha Sandha sedang disodomis oleh kawan lama saya sendiri. "aku jeles sebab kau dapat tetek awek aku!". Jelas kawan lama saya. Terus meneruskan pekerjaan dia itu. Si Fasha Sandha pula, tidak rela dalam suka lantas merelakan kelakuan kawan lama saya. Dalam keadaan saya yang turut ghairah itu, saya cuba membantu. Tetapi dihalang oleh teman wanita kawan lama saya yang seiras Fasha Sandha.

Tak mengapa.

Jadi, saya keluar bilik menuju ke bawah - dapur. Menikmati sup ayam, air tembikai kelapa dan biskut keju. Seorang makcik sedang memasak. Erang teman wanita kawan lama saya yang seiras Fasha Sandha bergelumang dengan nafsu berahi saya yang - pada siapa harus saya lepaskan?.

Tersedar saya dari mimpi, secawan teh panas sudah tersedia diatas meja. Telefon berdering dan tingkap terbuka. Beberapa kubik embun yang melekat - jatuh membasahi buku-buku saya.

2 ulasan:

  1. boleh tahan durasi mimpi kau. lau dari bota kiri sekarang dah sampai bruas dah.

    BalasPadam
  2. hehe. ni sepatutnya ada lagi - masa pergaduhan didapur. tapi aku terpaksa pendekkan sebab mak suruh pergi kedai. -..-

    BalasPadam